سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی منچستر یونایتد مقابل رئال / زور بارسایی‌ها باز هم به رم نرسید

رقابت‌های اینتر نشال کاپ بامداد امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رقابت های اینتر نشنال کاپ بامداد امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد با دو گل از سد رئال مادرید بگذرد.

منچستر یونایتد 2 - 1 رئال مادرید

شاگردان مورینیو در یکی از دیدار های مهم دوستانه اینترنشنال کاپ به مصاف کهکشانی ها رئال مادرید رفتند. این دیدار با حضور 64 هزار هوادار در ورزشگاه میامی برگزار شد و شیاطین سرخ توانستند با گل های آلکسیس سانچس و آندره هررا مقابل شاگردان لوپتگی به برتری برسند. تک گل مادریدی ها را در این بازی کریم بنزما به ثمر رساند.

رئالی ها در این بازی تعویض های زیادی را انجام دادند اما منچستری ها تنها 3 تعویض انجام دادند.

تاتنهام 1 -  0 آث میلان

تیم فوتبال تاتنهام در یکی دیگر از بازی های بامداد امروز از سد آث میلان گذشت این بازی در ورزشگاه یو اس مینسوتا با حضور 31 هزار هوادار برگزار شد و تاتنهامی ها با تک گل ان کودوئ از سد حریف ایتالیایی خود گذشتند.

آ اس رم 4 - 2 بارسلونا

تیم های فوتبال بارسلونا و رم در یکی دیگر از دیدار های مهم بامداد امروز مقابل یکدیگر قرار گرفتند. آخرین تقابل دو تیم به لیگ قهرمانان اروپا باز می گشت که در آن رمی ها توانستند از سد بارسلونا بگذرند این دیدار در ورزشگاه آرلینگتون با حضور 54 هزار هوادار برگزار شد و بار دیگر رم توانست بارسلونا را شکست دهد.

الشعراوی ، فلورنزی ، کریستانته و پروتی زننده چهار گل رمی ها در این دیدار بودند. رافینیا و مالکوم هم دو گل بارسلونا را به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا 


انتهای پیام /

نگاهی به  نتایج بازی های دوستانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.