سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیستان و بلوچستان سفر می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا /پنجشنبه/ به این استان سفر می‌کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر ۲ روزه ظرفیت‌های فرهنگی استان و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی افزود: صالحی صبح روز پنجشنبه در بدو ورود به زاهدان در گلزار شهدای این شهر حضور می‌یابد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی و انعقاد تفاهم نامه و دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از جمله برنامه‌های وی در سفر به زاهدان است.

مسگرانی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چند شهر دیگر سیستان و بلوچستان نیز سفر می‌کند و نشست مطبوعاتی با رسانه‌های استانی پایان بخش سفر وی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل گستردگی استان، سید عباس صالحی در سالجاری سفری دوباره به سایر شهر‌های سیستان و بلوچستان همراه با دیدار‌ها و بازدید‌های مختلف خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان مردم  سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.