سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی امیری: هنوز دهکده بازی های آسیایی آماده نیست

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هنوز دهکده هم آماده نیست و باید دید که در ادامه شرایط چگونه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سید رضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: در مجموع 379 ورزشکار به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام خواهیم کرد که در این دوره تعداد بانوان به عدد 79 رسیده است که نسبت به دور قبل دوبرابر افزایش یافته است که این پیشرفت  باعث خوش حالی است .در این دوره در قالب 29 فدراسیون و 34 رشته در جارکارتا حاضر خواهیم شد و همه برای اعزام تمامی فدراسیون ها با تمام قوا تلاش کرده اند و درگیر این ماجرا بوده‌اند.

او در ادامه گفت:‌  همانطور که در فوتبال مشاهده کردید تلاش کافی می‌تواند رضایت‌بخش باشد و نمی توان گفت  پیروزی فقط کسب مدال است و فقط با مدال می توان مردم را خوش حال کرد. ما در قالب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و فدراسیون‌ها و دولت خالصانه در اختیار فدراسیون‌ها بودیم و از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده ایم تا ورزشکاران با تمام نیرو  تلاش کنند که بتوانند در بازی‌های آسیایی دل مردم را شاد کنند و در این شرایط بد و دشوار اقتصادی  کام تلخ شده مردم را با این پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌ها شیرین کنند.

صالحی امیری درباره میزبانی جاکارتا اظهار داشت: اندونزی به دلیل اینکه بازی‌ها در سه نقطه و در حومه برگزار می‌شود با مشکلاتی روبه‌رو است و هنوز دهکده هم آماده نیست و باید دید که در ادامه شرایط چگونه خواهد شد اما اکنون زمان مناسبی برای بیان این مشکلات نیست. ما طی نامه‌ای انتقادات خود را به شورای عالی آسیا و مسئولان برگزاری بازی‌ها در جاکارتا اعلام کردیم با این حال  برای پیشگیری از مشکلات احتمالی کادر سرپرستی ما زودتر (چهارشنبه) به جاکارتا اعزام خواهند شد تا شرایط را بررسی کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: 43 خبرنگار و عکاس از رسانه ملی و رسانه‌های مختلف برای پوشش مسابقات اعزام خواهند شد و انتظاری که  ما از رسانه ملی داریم این است که  فضایی مطلوب و آرام را در کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتان ایجاد کنند تا ورزشکاران با دغدغه بسیار کمتری در مسابقات شرکت کنند. زیرا مهم‌ترین موضوع مدال آوری و درخشش آنها در این رقابت ها است و ملی پوشان  ما قیم ورزشکاران و جامعه به حساب می‌آیند. البته کسانی هم که مدال کسب نمی‌کنند فرصتی طلایی تجربه‌اندازی برای المپیک خواهند داشت چرا که جاکارتا پایان ورزش نیست و ما از کسانی که مدال بیاورند تجلیل و کسانی که نیاورند تقدیر به عمل خواهیم آورد.

او درباره میزان مدال‌های دریافتی اذعان داشت: موضوعحائز اهمیت این است که آنها بهترین نمایش را در جاکارتا داشته باشند و تمام تلاش خود را کنند البته با وجود اینکه  در این دوره رقبای جدی در پیش رو هستند و رشته های جدیدی را نیز اضافه کردند از تمام رشته انتظار کسب مدال وجود دارد .در حال حاضر  نمی‌توان گفت چند مدال برای کاروان ملی پوشان کشورمان بدست خواهد آمد اما در جاکارتا انتظار داریم مدال‌های خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری در مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.