سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات ناشی از روابط اجتماعی عامل تشکیل پرونده‌های قضایی

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: پرونده‌های موجود به خاطر مراودات اجتماعی افراد و اختلافات ناشی از این روابط اجتماعی است و دستگاه قضایی در تشکیل آن‌ها هیچ نقشی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در دیدار با مردم قزوین در مسجد جامع المهدی (عج) افزود: مردم باید به این باور برسند که خودشان برای پیشگیری از وقوع جرائم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی گام‌های عملی و موثر بردارند و در روابط خود با افراد مسائل حقوقی را رعایت کنند و این امر مستلزم افزایش دانش حقوقی جامعه است.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: امروز دستگاه قضایی خدمات گسترده و گا‌ها پیچیده‌ای را هم به اقشار جامعه و هم به دستگاه‌ها مختلف ارائه می‌دهد و به خاطر همین گستردگی خدمات لازم است که همه جامعه و همه نهاد‌ها برای پیشگیری از وقوع جرائم به میدان بیایند، زیرا دیر یا زود آسیب‌های اجتماعی به سراغ همه خواهد آمد و مخصوص قشر خاصی از جامعه نیست.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه گفت: برخی از این بحران‌های اقتصادی به خاطر بی تدبیری مسئولان و برخی نیز به خاطر تحریم‌های دشمنان این نظام است و ما باید آگاه باشیم و با اعمال خود موجب وخیم‌تر شدن اوضاع اقتصادی و بازار نشویم.

این مقام قضایی استان بیان داشت: رشد جرائم و آسیب‌ها و معضلات اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و بیکاری به زنگ خطر رسیده است و باید جامعه درباره این آسیب‌ها آگاه شود، چون گریبان گیر همه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدار رییس کل دادگستری استان  با مردم قزوین

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.