سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعلام نتایج کنکور سراسری؛

دختر قمی،نفر سوم گروه ریاضی شد

بهار راد مهر،دانش آموز قمی رتبه سوم کنکور ریاضی 97 را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نفرات برتر کنکور سراسری سال 97 امروز اعلام شد و در این بین بهار رادمهر از شهر مقدس قم رتبه سوم کنکور ریاضی را در بین 144 هزار و چهارصدو سی و هفت شرکت کننده این گروه آزمایشی کسب کرد.

وی تنها تک رقمی بین 14 هزار و هفتصد شرکت کننده در آزمون سراسری در همه پنج گروه آزمایشی از حوزه امتحانی استان قم است که وی دلیل موفقیت خود را توکل به خدا، حمایت خانواده و سختکوشی و تلاش خود برای رسیدن به هدفش می داند.

به گفته ی نفر سوم گروه ریاضی کنکور سراسری سال 97 ،قبولی در رشته دلخواه را برای خود هدف قرار داده  و به لطف خدا و کمک های برادر  و حمایت های پدر و مادرش  به این مهم دست یافته است.

بهاره راد مهر به کنکوری ها توصیه کرد: با توجه به اینکه کنکور سراسری از سختی‌های زیادی برخوردار است تمام تمرکز خود را  بر روی هدف خود بگذارند و در این مسیر تلاش کنند و به خدا توکل داشته باشند.

این دانش آموز موفق در خصوص مطالعه برای موفقیت در کنکور عنوان کرد: هم زمان با شروع سال تحصیلی و بیشتر در ساعات بعد از مدرسه، روزانه چهار ساعت و حدودا  9 ساعت در روزهای تعطیل مطالعه داشتم، بیشتر کیفیت‌ مطالعه برایم اهمیت داشت تا کمیت و تنها  در آزمون‌های آزمایشی که مدرسه برگزار می کرد،شرکت می کردم.

وی علاقه مند است در رشته برق یا کامپیوتر ادامه تحصیل دهد.

نتایج اولیه سایر کنکوری ها ساعت 9 صبح فردا اعلام می شود و دفترچه راهنمای انتخاب رشته در پایگاه سازمان سنجش منتشر شده و زمان انتخاب رشته هم، پانزدهم تا بیستم مرداد است.

انتهای پیام/ش

اعلام نفرات برتر کنکور سراسری 97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.