سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم:

نظارت دقیقی بر تأسیسات گردشگری قم می شود

یزدانی گفت: بیش از 460 واحد تاسیسات گردشگری در قم وجود دارد که نظارت دقیقی بر این تاسیسات می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ یزدانی،مدیرکل میراث فرهنگی،،صنایع دستی و گردشگری قم در بازدید از مجتمع گردشگری مارال ستاره اظهار کرد: نظارت بر تأسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام می گیرد تا خللی در روند خدمت رسانی شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه در این استان بیش از 460 واحد تاسیسات گردشگری وجود دارد گفت: از این تعداد 35 واحد هتل، 26 واحد هتل آپارتمان، 62 واحد مهمانپذیر، 72دفتر خدمات مسافرتی، 102 مجتمع گردشگری بین راهی و 166 واحد خانه مسافراست که نظارت دقیق و مستمری  بر  تأسیسات گردشگری قم می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد: تمام فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند کنترل نرخ نامه ها، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات گردشگری در سطح استان قم از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قم از جمله استان های پر تردد و زائرپذیر کشور محسوب می شود که سالانه میلیون ها زائر به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی وارد این شهر مقدس می شوند که این امر بازرسی مستمر و دقیق از تاسیسات گردشگری استان را واجب می کند.

یزدانی رضایتمندی از خدمات در تقویت تصویر ذهنی گردشگران را بسیار موثر دانست و گفت: تصویر مثبت موجب وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری را سبب می شود.

انتهای پیام/ش

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی قم از مجتمع گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.