سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 36 درصدی صادرات کالا در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال گذشته صادرات کالا از استان اردبیل 36 درصد افزایش داشته است.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با افزایش 36 درصدی صادرات در استان روبه‌رو شدیم به طوری که صادرات در استان از 56 میلیلون دلار به 77 میلیلون دلار رسیده است و امسال نیز روند افزایش صادرات در استان ادامه دارد.

وی از افزایش 72 درصدی صادرات سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته توانستیم شاهد صادرات کالاهای صنعتی به میزان 17 میلیون دلار باشیم که تلاش و جدیت بر این است تا افزایش هر چه بیشتر صادرات این کالاها را فراهم آوریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین با اشاره به فعالیت‌ها در حوزه معدن بیان کرد: در سال گذشته با فعال شدن کمیته معدن صدور پروانه برای 222 معدن انجام شده  که از این تعداد 200 معدن مورد تائید قرار گرفته است.

عاملی با بیان اینکه در چهار پهنه معدنی در سطح استان عملیات مطالعات و صدور پروانه اکتشاف انجام شده است، تصریح کرد: 240 میلیارد ریال از حقوق دولتی در بخش معادن را در سال گذشته دریافت کردیم و شاهد فعالیت‌های خوبی در این حوزه در استان بودیم.

انتهای پیام/ع

صادرات کالاهای صنعتی در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.