سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

گرانی‌ها سبب وقفه در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۶۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق زلزله زده تخصیص داده شد و حجم زیادی از آن ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در  آیین بهره برداری از پنج هزارمین واحد مسکونی روستایی بازسازی شده استان کرمانشاه که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در روستای شیرین آب قصرشیرین برگزار شد؛ اظهار داشت:معاون اول رییس جمهور از همان لحظات وقوع زلزله به صورت مستمر و پیگیر، وضعیت منطقه را رصد می کردند.
 
  وی گفت: رییس جمهور در همان روز دوم زلزله به کرمانشاه آمدند و از نزدیک به بازدید از منطقه پرداختند و دستورهای لازم را برای برطرف کردن مشکلات صادر کردند.
 
بازوند گفت: تا کنون ۵۶۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق زلزله زده تخصیص داده شد و حجم زیادی از آن ابلاغ شده است که بی نظیر است.
 
وی گفت:حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق به هلال احمر که شامل کمک های  مردمی هم می شود به مناطق زلزله زده کمک شده است.
 
استاندار کرمانشاه افزود: در سفری معاون اول رییس جمهور که با حضور ۱۵ عضو کابینه صورت گرفت، تصمیمات بسیار خوبی برای کمک به زلزله زدگان اتخاذ شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به گران شدن مصالح، افزایش میزان وام برای واحدهای خسارت دیده در روستا و شهر بسیار ضروری است  دولت کمک کند آهن مورد نیاز مناطق زلزله زده با قیمت مناسب در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد.


 
بازگشایی مرز خسروی مطالبه مهم کرمانشاهیان است


 
 وی گفت: رسمی شدن مرز سومار و شوشمی در پاوه یکی از مطالبات مردم است و می تواند تحولی در اقتصاد منطقه به وجود می آورد.
 
بازوند افزود: منطقه آزاد پس از تصویب در هیئت دولت، اکنون به مراحل نهایی تصویب در مجلس نزدیک شده است و می تواند یک فرصت برای توسعه استان باشد.
 

 انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.