سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی:

مدیران نظارت‌ها را در بازار و شبکه توزیع بیشتر کنند

حجت الاسلام جعفری گفت: در شرایط اقتصادی فعلی نتایج تلاش مدیران برای ثبات اقتصادی باید برای مردم ملموس باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از مسوولان و مدیران مرتبط خواست تا نظارت‌ها را در بازار و شبکه توزیع بیشتر کنند و این تلاش‌ها در راستای امنیت رفاهی و فکری مردم باشد.

وی بر اعمال ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان تاکیدکرد و افزود: در کل کشور حرکتی جدی برای برون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی که البته متاثر از عوامل داخلی و خارجی شکل گرفته است و ما باید نگذاریم اهداف دشمن در این شرایط عملیاتی شود.

هدایتی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان هم در این جلسه منابع بانکی استان را در پایان سه ماهه اول امسال ۴۷ هزار و ۵۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه رشد ۳/۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال داشته است.

وی مطالبات بانک‌های استان با سرمایه گذاران و تولید کنندگان را در پایان خرداد امسال ۴ هزا و ۵۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

مهرپرور بازرس کل استان هم در این جلسه گفت: در بهار امسال حدود ۸۰ درصد از تسهیلات بانکی به حوزه خدمات و مسکن در استانی که توسعه آن بر مبنای کشاورزی و سپس صنعت و گردشگری است اعطا شده است.

نیکدل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم گفت: کمتر از ۴ درصد معوقات بانکی استان در حوزه صنعت و معدن است، اما بانک‌ها در حوزه معوقات بیشترین اعمال فشار رو در حوزه صنعت دارند.

انتهای پیام / ب

اعمال ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.