سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۴۴ نفرساعت آموزش برای رانندگان نفتکش‌ها در چابهار ارائه شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: ۸۴۴ نفر ساعت آموزش تخصصی و فنی از ابتدای سالجاری تا کنون برای رانندگان نفتکش‌ها در چابهار ارائه شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مصطفی نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار  گفت: همچنین در سالجاری ۱۴۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان مجاری عرضه سوخت، ۱۲۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان شاغل در تاسیسات و ستاد شهرستان چابهار برگزار شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی در تاسیسات و مجاری عرضه سوخت با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید مجرب اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای کارکنان، خانواده ها، پیمانکاران و سایر ذینفعان شده است.

نخعی ادامه داد: آموزش آشنایی با حریق و نحوه اطفاء آن، آموزش رانندگی تدافعی، آموزش شرح وظایف هنگام بارگیری در تاسیسات و تخلیه در مجاری عرضه از مهمترین برنامه‌های آموزشی اجرا شده برای رانندگان در دوره‌های آموزشی است.

وی بر لزوم ساماندهی، آموزش و برنامه ریزی صحیح برای کارکنان و ذینفعان در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

نخعی تصریح کرد: اقدامات لازم برای برنامه ریزی مدون و در چارچوب قوانین و مقرارت جاری شرکت برای آموزش تمامی ذینفعان در همه زمینه‌ها ضروری است تا انجام شود.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه منفعت مادی و معنوی دارد.

انتهای پیام/گ

آموزش رانندگان نفتکش در چابهار

 

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.