سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوآموزان دزفولی در صف‌های سنجش

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: سنجش ۵ هزار دانش آموزان بدو ورود به دبستان در این شهرستان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: برنامه سنجش نزدیک به 8 هزار دانش‌آموزان اول ابتدایی شهرستان دزفول از ابتدای تیر ماه آغاز شده که تا کنون بیش از 2 هزار دانش آموز بدو ورود به پایه اول دبستان به پایگاه های سنجش مراجعه کرده‌اند .

وی افزود: تعداد  2 هزار و 800 دانش آموز نیز سال گذشته و به هنگام ورود به پیش دبستانی مورد سنجش قرار گرفته‌اند که جمعا تا این لحظه قریب به 5 هزار دانش آموز مراحل سنجش را طی کرده‌اند. 

جرحانی بیان داشت: 2 پایگاه ثابت در سطح شهرستان دزفول کار سنجش دانش‌آموزان را بر عهده دارند که جهت سهولت کار و تسریع در امر خدمت رسانی به شهر های اقماری و همکاری مسئولین ذی ربط، پایگاه شماره یک به مدت 2 هفته جهت سنجش هزار و 300 نفر از دانش آموزان در شهر صفی آباد فعالیت خواهد داشت.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول تصریح کرد: هر پایگاه روزانه به جز روزهای تعطیل، 42 نفر از دانش آموزان را جهت سنجش هوش، شنوایی و سلامت جسمانی پذیرش خواهد کرد و با اجرای این برنامه می‌توانیم به استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان دسترسی پیدا کرد و مشکلات آن‌ها شناسایی و جهت پیگیری به مراکز مربوطه ارجاع داده شوند.

انتهای پیام/م

سنجش نوآموزان دزفولی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.