سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کمپین نذر آب در کرمان

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان از راه اندازی کمپین نذر آب همزمان با سراسر کشور از اوایل مرداد ماه جاری در استان کرمان خبرداد.

هادی سلطانی؛ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   گفت: این طرح در سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برای کمک به تامین آب  راه اندازی شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۶۶۶۶ نزد بانک ملت، رفاه، صادرات، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست بانک واریز کنند.

سلطانی تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه ۲۰۹۹۹۹۹ به اندازه خرید یک بطری آب در این امر خیر خواهانه شریک شوند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در تمام شهرستان‌ها برای جمع آوری کمک‌های مردمی صندوق گذاشته است.

سلطانی یادآور شد : کمک‌های جمع آوری شده برای تهیه وخرید تانکر؛ لوله کشی آب و تمام کار‌های که برای رفع خشکسالی و کمبود آب انجام می‌شوداستفاده خواهد شد.

حتی اگر تمامی سدهای کرمان سرریز شود باز هم این دیار با کمبود آب مواجه است چرا که از منابع آب زیر زمینی این استان سالانه حدود 900 میلیون متر مکعب بیش از ظرفیت برداشت می شود و این بحران، مسئولیت مردم دیار کریمان در مصرف بهینه از منابع آبی را دو چندان کرده است.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی برای طرح نذر آب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.