سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از دو هزار چاه آب غیر مجاز در قوچان

دادستان عمومی انقلاب شهرستان قوچان گفت: با افرادی که سالانه حجم عظیمی از سفره‌های آب‌های زیر زمینی برداشت می‌کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی آذری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان در بازدید از روستای کهنه فرود افزود: حفر غیر مجاز چاه‌ها در شهرستان قوچان ضربه و خسارت جبران ناپذیری به پیکره آب‌های تحت الارضی وارد کرده است که برخی مسئولین و شهروندان در پی ملاحظات شخصی و منفعت‌های اقتصادی کوتاه مدت باعث مقاومت در برابر انسداد چاه‌های غیر مجاز آب شده اند.

وی گفت: برداشت بیش از حد آب از طریق چاه‌های غیر مجاز در نقاط مختلف شهرستان موجب فرو نشست زمین در برخی مناطق و بروز پدیده کم آبی می‌شود و با توجه به خسارت‌های جبران ناپذیر و کمبود آب در شهرستان باید عزم جدی و همه جانبه مردم و مسئولان در اهمیت دادن به مقوله حفظ منابع آبی ، مدیریت مناسب و الگوی درست مصرف در بخش‌های مختلف از جمله در بخش کشاورزی را شاهد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان افزود: طبق گزارش مسئولان مربوطه در وزارت نیرو بیش از دو هزار چاه آب غیر مجاز در شهرستان وجود دارد و سالانه حجم عظیمی از سفره‌های آب زیر زمینی برداشت می‌شود که باید نسبت به مقابله با این حد برداشت و غیر استاندارد برخورد و اقدام جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام // ح. خ
 

برخورد قاطع با متخلفین چاه‌های غیر مجاز در قوچان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.