سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف پارچه های قاچاق در اصفهان

کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی ویژه محموله پارچه خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال را توقیف کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان  اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه برنامه های مقابله ای خود، در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار پارچه قاچاق در یکی از باربری های شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ" سعید سلیمیان" افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان اتاق اصناف از باربری مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 24 عدل پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 2 میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با هشدار به متصدیان باربری ها و انبارهای تخلیه بار گفت: طرح بازدید و نظارت بر این واحدها در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار دارد و تیم های ویژه ای به این منظور نیز تشکیل شده است.

این مقام انتظامی افزود: به همه متصدیان انبارهای تخلیه بار و باربری ها توصیه می کنیم از اصالت کالاهای ورودی به انبار خود اطلاع پیدا کرده و از عدم قاچاق بودن آنها اطمینان حاصل کنند چراکه در صورت کشف هر نوع کالای قاچاق با آنان برابر قانون برخورد می شود.

 

انتهای پیام/م 

 

توقیف پارچه های قاچاق در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.