سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان:

کشف 104 عدد ماکروفر قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان "فلاورجان" از كشف تعداد 104 عدد ماکروفر خارجی به ارزش 3 میلیارد و 640 میلیون ریال در بازرسی از یک کامیونت فوتون خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان  فلاورجان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "فلاورجان" مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه‌ای در حال انتقال یک محموله کالای قاچاق از جنوب کشور به استان اصفهان است که وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران کامیونت حامل محموله قاچاق را در یکی از ورودی‌های شهرستان "فلاورجان" شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند، ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد 104 عدد ماکروفر خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد که خودرو و محموله توقیف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و در ادامه افزود: ارزش محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان 3 میلیارد و 640 میلیون ریال اعلام‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

کشف لوازم خانگی قاچاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.