سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردی که با کیف پولش اعصاب سارقان را به هم می‌ریزد! +فیلم

طبیعتا هنگامی که با مقداری پول قصد خروج از خانه را داریم نگران امنیت آن هستیم و راهکار‌هایی برای حفاظت از دارایی هایمان به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار  حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از نگرانی های ما هنگام خروج از منزل حفظ امنیت پول ها و کارت های بانکی است که با خود به همراه داریم و برای حفاظت  از آنها راهکارهای گوناگونی را به کار می گیریم.

قطعا در این مورد یک سری توصیه های ایمنی وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنیم احتمال موفقیت سارقان را در دستبرد به اموالمان تا میزان چشمگیری کاهش می دهیم یا با در نظر گرفتن استانداردهای لازم هنگام خرید یک کیف پول امن می توانیم از این ریسک بکاهیم اما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مرد چینی آشنا کنیم که برای مقابله با سارقان تدبیر عجیب  اندیشیده که به طور قطع حوصله هر سارقی را سر می برد.

در فیلم زیر کیف پول عجیب مرد چینی که احتمالا هیچ سارقی حوصله باز کردن آن و دستبرد زدن به محتویاتش را ندارد،مشاهده می کنید.


بیشتر بخوانید:مبارزه دلهره‌آور دختر نوجوان با مرد شیطان صفت! +فیلم


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، حوادث ، دانلود فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
دزد ها حقم دارن .بابا حوصله داری دوساعت پارچه باز کنی . اصلا نباید از پیزن پیرمرد ها دزدی کرد خیلی خطرناک تر از دزدان خخخ . عاشقشونم
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
باید این کار رو برای پول خودمون انجام بدیم آخه خیلی باارزشه..!