سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی صورت می‌گیرد؛

احداث مجتمع رفاهی گردشگری سیب و سوران

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیب و سوران ازاحداث مجتمع رفاهی گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالسلام محمدی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیب و سوران اظهار کرد: در ۴ ماهه امسال، ۳۰ هنرجو در رشته‌های سکه دوزی و سوزن دوزی در شهرستان سیب و سوران شرکت کرده و گواهینامه مهارت کسب کردند.

محمدی افزود: در مدت فوق در حوزه صنایع دستی به ۲ نفر از صنعتگران این شهرستان که از طریق سامانه کارا برای دریافت تسهیلات جهت راه اندازی کارگاه سوزن دوزی ثبت نام کرده بودند مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هر نفر اعطا شد.

این مسئول ادامه داد: از اقداماتی که در حوزه میراث فرهنگی در ۴ ماهه نخست سال در این شهرستان انجام شده، شروع مرمت قلعه سب است که تاکنون ادامه دارد.

وی گفت: برگزاری جلساتی با حضور خیرین در رابطه با مرمت قلعه پسکوه نیز اقدام دیگر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیب و سوران بوده است.

محمدی افزود: در حوزه گردشگری نیز برگزاری تور یکروزه مسئولان شهرستان سیب و سوران و بازدید از آثار تاریخی این شهرستان و نیز پیگیری برای ایجاد مجتمع رفاهی که اعتبار آن اختصاص داده شده و قرار است تا به پیمانکار واگذار شود از دیگر اقدامات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیب و سوران است.

انتهای پیام/ع

ایجاد مجتمع رفاهی گردشگری سیب و سوران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.