سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورا‌ها نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستند

بخشدار بردخون گفت: شورا‌های اسلامی نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستند و همواره ارتباط مستمر خود را با مردم حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی اخلاقی صبح دوشنبه در نشست با روسای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های بخش بردخون اظهار داشت: شورا‌های اسلامی نتیجه انتخاب آگاهانه مردم و حلقه اولیه ارتباط و مطالبات مردمی هستند که با تلاش مضاعف بخش عظیمی از وظایف دولت را عملی می‌کنند.

وی با تأکید بر آشنایی شورا‌های اسلامی با وظایف قانونی خود، افزود: آشنایی هریک از اعضای شورا‌ها با وظایف و مقررات، مهم و اساسی است و به همین دلیل باید در موضوع گیری‌ها دقت کنند، زیرا شورا‌ها نماینده همه اقشار و گروه‌های مردمی هستند.

اخلاقی با بیان اینکه فلسفه وجودی شورا‌ها برآمده از آیات قرآن است و همه انسان‌ها در مسیر زندگی نیاز به مشورت دارند، گفت: ارتباط مستمر با مردم و شنیدن حرف‌ها و درد دل‌های آنان مهم‌ترین انتظار از شورا‌ها است، زیرا مردم منتظرند که شورا‌ها به عنوان نمایندگان آنان با برنامه ریزی مناسب و منسجم در نوبت‌های مختلف، اقدام به تشکیل نشست‌های مردمی کنند و فعالیت‌ها را اطلاع رسانی کنند.

بخشدار بردخون با اشاره به اینکه هرچه ارتباطات و نشست‌ها بیشتر شود میزان رضایتمندی افزایش می‌یابد، ابراز داشت: شورا‌های اسلامی با تشکیل کارگروه‌ها در شهر و روستا‌ها از پیشنهادات و ایده‌های نخبگان بهره ببرند و نقد‌های منصفانه را بشنوند و در انجام وظایف قانونی به کار گیرند.

وی از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در شهر و روستا‌های بخش تقدیر کرد و گفت: بی شک حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف زمینه توسعه و پیشرفت خواهد شد و شورا‌ها به عنوان نماینده مردم باید این فرصت را قدر بدانند و از آن بهره ببرند.

اخلاقی فضای مجازی را فرصتی ارزشمند دانست و تصریح کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای اطلاع رسانی فعالیت‌ها و اقدامات است که امیدواریم شورا‌های اسلامی، شهردار و دهیاران فعالیت‌های خود را به مردم گزارش دهند و ضمن صحه صدر و پاسخگویی مستمر، جایگاه خود را حفظ کنند و از بحث‌های بیهوده و بی ثمر در فضای مجازی بپرهیزند.

نماینده عالی دولت در بخش بردخون خاطرنشان کرد: هفته دولت زمان مناسبی برای بیان اقدامات و خدمات دولت به مردم است که انتظار است شورا‌های اسلامی، شهرداری و دهیاری‌ها گزارشی از فعالیت‌های یک ساله را به مردم ارائه دهند چرا که مردم منتظرند نتیجه انتخاب خود را در گزارش آنان ببینند.

در ادامه روسای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها پیرامون اقدامات و فعالیت‌های خود مطالبی بیان کردند.

بخش بردخون دارای یک شورای شهر و ۸ شورای اسلامی روستا و بخش است که ۳۳ نفر عضو دارند.

انتهای پیام/م

شوراهای اسلامی ارتباط خود را با مردم حفظ کنند

برچسب ها: شورای شهر ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.