سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی ریاضیدان ایران در بابلسر

شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران از فردا تا ۱۲ مرداد در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

احمدرضا مهاجری نژاد رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر گفت: این کنفرانس با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ معلم در دانشگاه پردیس مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۳۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد، افزود: در این دوره، ۲۰۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر و ۱۶ کارگاه آموزش ریاضی برای کتب جدید التالیف با حضور مولفین دفتر تالیف ارائه خواهد شد.

مهاجری نژاد گفت: معیار‌های انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه‌ای آنان، شیوه‌های موثر در فرآیند یاددهی یادگیری ریاضیات، چالش‌های آموزش ریاضی مدرسه‌ای، بررسی محتوای کتاب‌های درسی ریاضی در پایه‌های مختلف، جایگاه سنجش و ارزشیابی در آموزش ریاضی، نقش گروه‌های آموزشی انجمن علمی معلمان ریاضی خانه‌های ریاضیات و دانشگاه‌ها در آموزش ریاضی مدرسه‌ای، آموزش ریاضی ابتدایی بعنوان پایه آموزش ریاضی، فرصت و تهدید‌های آموزش غیررسمی و کتاب‌های کمک درسی در آموزش ریاضی، بررسی جنبه‌های گرایش دانش آموزان به ریاضیات و رشته‌های ریاضی از جمله محور‌های این کنفرانس خواهد بود.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر افزود: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه‌های تخصصی کتب ریاضی و بازی‌های ریاضی همراه با صنایع دستی و سنتی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ


بابلسر میزبان شانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.