سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش آتش نشانان داوطلب در ساری

آموزش پیشرفته آتش نشانان داوطلب در سالن آموزش آتش نشانی ساری شروع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جوینی رئیس اداره آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت:: دوره‌های آتش نشان داوطلب در سه دوره مقدماتی، نیمه پیشرفته و پیشرفته برگزار می‌شود و شرکت کنندگان دوره پیشرفته شهروندان داوطلبی هستند که دوره‌های نیمه پیشرفته آتش نشانان داوطلب را با موفقیت سپری کرده اند.

وی افزود: داوطلبان در یک دوره ۲۱ روزه آموزشی با مباحث اصول و مبانی آتش، خاموش کننده‌ها، دستگاه تنفسی، آبرسانی، کف و کف ساز‌ها، اصول نجات در تصادفات جاده‌ای، آتش سوزی خودرو و کمک‌های اولیه و همچنین تهویه در آتش نشانی، آتش سوزی جنگلها، نردبان‌های دستی آشنا می‌شوند.

رئیس اداره آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: شناخت حوادث غیر مترقبه، زلزله، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، ابزار شناسی حریق و نجات، طناب‌ها و گره ها، امدادرسانی در حوادث چاه، عملیات نجات در ارتفاع و شناخت مواد خطرناک از دیگر مباحث این دوره است

جوینی افزود: شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون کار عملی و آزمون پایان دوره موفق به دریافت گواهی سطح یک آتش نشانان داوطلب خواهند شد.

وی از آمادگی کامل اداره آموزش برای برگزاری آموزش‌های شهروندی در زمینه ایمنی و آتش نشانی خبر داد و از همه شهروندان خواست با مراجعه و یا تماس با اداره آموزش به شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از برنامه زمان بندی آموزشی این سازمان آگاهی یابند.

نخستین دوره آموزش پیشرفته آتش نشانان داوطلب در سالن آموزش ساختمان مرکزی آتش نشانی ساری با حضور داوطلبین از روز شنبه ۶ مرداد ماه شروع شد و تا روز ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

برگزاری نخستین دوره آموزش پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.