سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء کیفی ماموریت‌های پلیس با آموزش

فرمانده انتظامی مازندران گفت: آموزش و نظارت نقش موثری در ارتقاء کیفی و کمی ماموریت‌های پلیس دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کسب رتبه اول این فرماندهی در ارزیابی علمی کارکنان ناجا، گفت: آموزش و نظارت نقش موثری در ارتقاء کیفی و کمی ماموریت‌های پلیس دارد.

وی گفت: آموزش یکی از مهمترین موضوعات در افزایش توانمندی و کارآیی کارکنان و از اصول تقویت و توسعه سازمانی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که ارتقاء کیفی و کمی آموزش رمز موفقیت و ارتقاء توانمندی و کارایی کارکنان است، افزود: برای افزایش توانمندی و کارآیی کارکنان، توجه به آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی از جایگاه خاصی برخوردار است.

سردار میرفیضی گفت: تلفیق مولفه‌های دانش و مهارت برای نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است و داشتن نیروی دارای مهارت حرفه‌ای و علمی برای پلیس امری مهم و ضروری است.

وی با بیان این که توجه به این امر شایستگی‌ها و توانمندی‌های کارکنان را تقویت می‌کند، افزود: به منظور ارتقاء دانش و توان انتظامی کارکنان، ایجاد بستر‌های نوین آموزشی از مهمترین مولفه‌هایی بود که در قرارگاه جهادی آموزش مورد توجه قرار گرفت.

وی از کسب رتبه نخست ارزیابی علمی کارکنان ناجا توسط این فرماندهی خبر داد و گفت: توجه به آموزش نقش مهمی در ارتقاء کیفی ماموریت‌ها و خدمات پلیس دارد و موجب کسب اعتماد عمومی، پاسخ به مطالبات مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که فرماندهی انتظامی استان در بازدید نظارت ستادی از قرارگاه جهادی آموزش نیز نمره خوبی کسب کرده، گفت: نظارت دقیق بر ماموریت‌ها و ایحاد تصویری کاملا مطلوب از نیروی انتظامی در اذهان مردم نقش موثری در قانون گرایی همراه با اقتدار، قاطعیت همراه با مهربانی با مردم و ارتقاء ارتباط نیروی انتظامی با آحاد مردم دارد.
انتهای پیام/آ


ماموریت‌های پلیس با آموزش ارتقاء کیفی می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.