سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ خبر داد؛

احداث سرویس‌های بهداشتی در ۱۸۰ نقطه شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار از احداث ۸۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها و سطح معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا معلم معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به نیاز سنجی های انجام شده در خصوص سرویس های بهداشتی، توسعه و بازسازی سرویس های بهداشتی سطح منطقه در اولویت برنامه ها قرار گرفته و تا به امروز 840 چشمه سرویس بهداشتی در 180 نقطه در منطقه احداث شده است.

وی در ادامه گفت: تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاكیزه، كارآمد و مجهز در سطح منطقه انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری است كه به همین خاطر، شكل تازه‌ای از سرویس های بهداشتی عمومی طراحی و نصب شد.

معلم افزود: سرانه سرویس های بهداشتی برای آقایان در استاندارد مورد نیاز برای هر 1100 نفر مرد یک چشمه است و با توجه به جمعیت آقایان در منطقه تعداد سرویس های بهداشتی مورد نیاز 415 چشمه است؛ حال آنکه در سطح منطقه برای آقایان 420 چشمه سرویس بهداشتی موجود بوده و حتی 4 چشمه از حد استاندارد نیز بیشتر است.

وی با اشاره به سرانه سرویس های بهداشتی بانوان و کودکان گفت: سرانه استاندارد مورد نیاز برای بانوان و کودکان برای هر 550 نفر یک چشمه بوده و تعداد مورد نیاز در منطقه 939 چشمه است. درحالی که متاسفانه این سرویس های بهداشتی برای بانوان در منطقه 4 تنها 420 چشمه بوده و 519 چشمه که در حدود 60 درصد نیاز منطقه است، کسری دارد.

معلم در پایان با اشاره به کمبود منابع آبی در سطح منطقه درخصوص آبیاری فضای سبز شهری گفت: امروزه در منطقه 4 منابع محدود آبرسانی برای فضاهای سبز شهری تبدیل به یک معضل شده است. در این خصوص در صدد آنیم با اتصال مخازن شرق منطقه به مخازن غربی و رینگ کردن تمامی مخازن موجود و ایجاد شبکه متصل و هوشمند این معضل را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
تو مترو واجبه پس چرا تو بعضی ایستگاه ها دارند وبه مردم نشان نمی دهند ....والکی می گویند نداره یا برو بیرون از ایستگاه ؟؟؟؟