سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی جدید شهرستان دالاهو معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو برگزار و با تقدیر از تلاش های سرهنگ "ایرج علیمرادی" فرمانده سابق، سرهنگ "محسن ویسی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام جدی پلیس برای افزایش امنیت موجود در جامعه سخن گفت و افزود: خوشبختانه در حال حاضر مردم رضایت خوبی از این مسئله دارند.

وی ادامه داد: تلاش های شبانه روزی پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده که امنیت مردم ایران در دنیا نمونه باشد و مردم با قدردانی خود از اقدامات صورت گرفته نشان داده اند که از امنیت موجود راضی هستند.

سرهنگ مرزبانی افزود: در این میان کرمانشاه نیز یکی از امن ترین استان های کشور است و با وجود دارا بودن بیش از 340 کیلومتر مرز مشترک با عراق شاهد کمترین ناآرامی ها در این دیار بوده ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان یادآوری کرد: همکاری خوب مردم با پلیس امنیت فعلی را رقم زده است و تلاش تمامی کارکنان انتظامی نیز برای جلب رضایت مردم می باشد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های سرهنگ علیمرادی فرمانده انتظامی سابق شهرستان دالاهو و رضایت از عملکرد وی، ابراز امیدواری کرد سرهنگ ویسی فرمانده جدید شهرستان نیز بتواند اقدامات خوبی در راستای افزایش تامین امنیت شهروندان انجام دهد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

رضایت مردم از امنیت موجود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.