سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان فناوری هرمزگان امسال به بهره برداری می رسد

برج فناوری پارک علم و فناوری هرمزگان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علی فتا رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت:برج فناوری پارک علم و فناوری هرمزگان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تاکنون برای بازسازی و تهیه وسایل مورد نیاز این ساختمان حدود ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با بیان اینکه همه منابع مالی برای ساخت این برج هوشمند تامین شده است، افزود: برای پایان این ساختمان ۳ میلیارد ریال دیگر هزینه می‌شود.

علی فتا گفت: با تکمیل این ساختمان، سیستم مدیریت سبز برای نخستین بار از سوی وزارت علوم در پارک‌های فناوری بصورت پایلوت اجرا می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: این ساختمان فضایی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های آزمایشگاهی و فناورانه پارک علم و فناوری قرار می‌دهد.

فتا گفت: با راه اندازی برج فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد جامع پارک علم و فناوری هرمزگان، مواد و تجهیزات پزشکی، فناوری دریایی و مرکز نوآوری و شکوفایی در آن مستقر می‌شوند.

ساخت ساختمان فناوری هرمزگان تابستان پارسال آغاز شد.

شرکت‌های دانش بنیان شرکت‌هایی هستند که به وسیله فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا برای تجاری سازی ایده‌ها و یافته‌های علمی، زیر نظر پارک علم و فناوری هر استان راه اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

امسال؛بهره برداری از ساختمان فناوری هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.