سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مسئولیت تکمیل مسکن مهر فیروز کوه به شهرداری واگذار شد

عضو شورای شهرستان فیروزکوه با اشاره به تاخیر صورت گرفته در تحویل مسکن مهر گفت: مسئولیت تکمیل مسکن مهر فیروز کوه به شهرداری واگذار شد.

جلال بنار عضو شورای شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تاخیر صورت گرفته در تحویل مسکن مهر شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولین ذی‌ربط در بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی که وظیفه آماده سازی سایت‌های مسکن مهر را دارند، قادر به اتمام این کار نبودند. پس این وظیفه به شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور تمام مسئولین ذی‌ربط برگزار شد گفت: طی این جلسه مقرر شد زمین‌هایی که قابلیت تجاری دارند به مزایده گذاشته شوند و یا به شهرداری‌ها واگذار شوند و در مقابل شهرداری مسئولیت بهسازی و تکمیل مسکن مهر را در مواردی از قبیل آسفالت کردن معابر برعهده بگیرد.


بیشتر بدانید: متقاضیان مسکن مهر، چشم‌انتظار اقدام عملی مسئولان/آخوندی در سال ۹۷ با مسکن مهر آشتی می‌کند؟


بنار در پایان با تاکید به اینکه تاخیر بوجود آمده در تحویل مسکن مهر مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: با توجه به اینکه فصل پاییز و زمستان در راه است و معابر مسکن مهر هنوز آسفالت نشده اند، لذا بهسازی و تکمیل سایت‌های مسکن مهر در دستور کار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
چرا دولت کاری نمیکنه که حق نظارت ساختمانهای مسکن مهر را به ما مهندسین بدهند چرا آنها را مجبور به گرفتن پایان کار نمیکنند طبق قانون تا ساختمانی پایان کار نگرفته اجازه استفاده از ساختمان را ندارد ولی الان حدود 5سال از ساخت مسکن مهر در شهر ما میگذرد و بدون پایان کار ساختمانها را تحویلشان داده اند بدون تسویه حساب با ما ناظرین مسکن مهر .خواهش میکنیم برای احقاق حق ما اقدام فوری و شایسته ای مبذول فرمایید