سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی شورای امربه معروف ونهی ازمنکر در اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف دامغان

دبیر ستاد امربه‌معروف ونهی ازمنکرشهرستان دامغان از راه اندازی 30 درصدی شورای اتحادیه های صنفی زیرمجموعه اتاق اصناف شهرستان دامغان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات شهرستان باید شورای امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شود که در حال حاضر در برخی از دستگاه‌های اجرایی این شورا ایجادشده است.

وی در ادامه بابیان اینکه ۴۰۰ دامغانی در طرح طلایه داران امربه‌معروف آموزش‌دیده و سازماندهی شدند، که متشکل از سه گروه یاوران معروف، طلایه داران و یادآوران زیر مجموعه ستاد امربه‌معروف هستند،افزود: هدف اصلی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر ریشه‌کن کردن منکرات و ترویج معروف‌ها در جامعه محسوب می‌شود، که تنها ضامن شریعت مقدس اسلام امربه‌معروف و نهی از منکر است که باید کوشید این فریضه به‌خوبی در جامعه انجام شودکه این امر در ۳۰ درصد از اتحادیه‌های صنفی زیر مجموعه اتاق اصناف دامغان شورای امربه‌معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده است.

خوش قدم با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای ارزشمند رهبری انقلاب حفظ نظام و عزت ملت بزرگترین معروف است که باید فرامین رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار اعضاء ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر واقع شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دامغان بابیان اینکه این ستاد در راستای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های خود موفق به کسب رتبه نخست در استان سمنان شده است، ابرازداشت: باید برای برچیده شدن زمینه‌های فساد در سطح جامعه تلاش کرد که تحقق این آرمان تنها در سایه همکاری همه جانبه مردم و مسئولان نهادینه خواهد شد.

انتهای پیام / گ

۴۰۰ دامغانی در طرح طلایه داران امربه‌معروف آموزش‌دیده و سازماندهی شدند

برچسب ها: امر به معروف ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.