سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف ۲۳هزار مترمربع از اراضی ملی

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت:۲۳هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان آران و بیدگل در سه ماهه اخیر رفع تصرف شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آراسته ارزش اراضی آزاد شده را بیش از 60میلیارد ریال دانست و افزود:رفع تصرف اراضی ملی آران و بیدگل به عنوان یک نهضت همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل  اضافه کرد: پیش از این نیز 150هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش 130میلیارد ریال رفع تصرف شده بود.
وی از سند دار شدن 66هکتار از اراضی شهرک صنعتی سلیمان صباحی نیز خبر داد و افزود: با اجرای و تصویب این سندها مشکل صاحبان صنایع در آران و بیدگل تا حد زیادی برای دریافت وام های کم بهره برای بروز رسانی دستگاه ها حل شد.

آراسته اعطای 9هکتار زمین در ورودی آران و بیدگل برای احداث نمایشگاه دائمی فرش ماشینی و تحویل حدود 9هکتار زمین به اداره ورزش و جوانان برای توسعه ورزش را از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی در مدت چهار ماه اخیر ذکر کرد.

آراسته افزود: در راستای ترویج فرهنگ علم و دین در شهرستان83هزار مترمربع زمین در بخش های مختلف شهرستان به سه حوزه علمیه مستقر در آران و بیدگل اختصاص یافته و کار واگذاری آن به صورت کامل اجرا شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.