سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمه تمام ماندن 80 طرح ورزشی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از نیمه تمام ماندن 80 طرح ورزشی در استان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه  پیگیری برای جذب منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها در حال انجام است افزود: البته 20 طرح عمرانی ورزشی در همین راستا دهه فجر امسال تکمیل و بهره برداری می شود.

وی افزود: تکمیل این طرح ها جزو برنامه های اصلی دستگاه ورزش است هر چند اکنون نیز به لحاظ زیرساخت های ورزشی جزو استان های برتر هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: تمامی زیرساخت ها در اختیار نخبه ها و قهرمانان ورزش استان است و برخورداری از امکانات مناسب ورزشی سبب شد تا بتوانیم به نسبت دوره قبل بازی های آسیایی با جهش خیره کننده در کسب سهمیه مواجه شویم.

منعم  با اشاره به رشد 300 درصدی کسب سهمیه حضور در بازی های آسیایی توسط ملی پوشان همدانی گفت: تاکنون 18 سهمیه آسیایی را کسب کرده ایم که این مهم برای نخستین بار در تاریخ ورزش همدان روی داده است.

وی اضافه کرد: هیات های ورزشی استان در مجموع پیشرفت خوبی داشته اند و هیات هایی که بتوانند رتبه های برتر را کسب کنند و یا با قهرمان پروری به مدال های خوش رنگ بین المللی برسند، تحت حمایت مالی لازم قرار می گیرند.

انتهای پیام /ب

80 طرح ورزشی در همدان نیمه تمام مانده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.