سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیافت 800 دستگاه صندلی دانش آموزی

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: تعداد 800 دستگاه میز، نیمکت و صندلی دانش آموزی با صرفه جویی بالغ بر 40 میلیون تومان توسط دانش آموزان بازیافت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید علی بازیان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از شروع عملیات تخریب وبازسازی مدرسه 12 کلاسه دخترانه دانش با اعتبار بالغ بریک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و گفت: سرایداری دبیرستان پسرانه دوره اول شاهد از محل اعتبارات داخلی و مساعدت اولیا و مربیان با زیربنای 85 متر مربع در حال ساخت است.

وی به توزیع 700 دستگاه صندلی دانش آموز، 100 دستگاه میز معلم ، 15 دستگاه رایانه ، 50 دستگاه کمد کتابخانه و آزمایشگاه در مدارس با اعتبار بالغ بر 100میلیون تومان اشاره کرد وافزود: یک باب سرویس بهداشتی 4 چشمه در اردوگاه فرهنگی وتفریحی حضرت مهدی (عج) سربنان با اعتبار بالغ بر 20 میلیون تومان احداث شده است.

بازیان به اجرای تاسیسات گرمایشی و شوفاژ در 14 مدرسه با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی مدارس و مساعد اولیا ومربیان مدارس اشاره کرد وافزود: سالن چند منظوره مدرسه شهید شهرامفر روستای عباس آباد با زیر بنای 150 متر مربع با اعتبار 40 میلیون تومان احداث شده است.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.