سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگ‌ترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند

مدافع پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش با حمایت هواداران مقابل نفت مسجدسلیمان ۳ امتیاز را کسب می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حامد نورمحمدی درباره دیدار گذشته پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی خوبی مقابل فولاد به نمایش گذاشتیم. با اینکه هفته اول لیگ بود و نفرات جدید به تیم مان اضافه شده اند، ما عملکرد مطلوبی داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. در این مسابقه بدشانس بودیم و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

وی درباره اشتباهات مجتبی لطفی در بازی با فولاد و عذرخواهی او از هواداران و اعضای تیم تاکید کرد: این اشتباهات برای هر بازیکنی در فوتبال پیش می‌آید. بزرگترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنم نباید مجتبی را سرزنش کنیم. او آنقدر بازی‌های زیاد و خوب برای پارس جنوبی انجام داده که نخواهیم با یک مسابقه عملکردش را بسنجیم. قطعا مجتبی جزو بهترین‌ها است و من شک ندارم در آینده همان بازی‌های فوق العاده را از او خواهید دید.

مدافع پارس جنوبی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: این بازی خانگی است و ما حتما باید پیروز شویم و ۳ امتیاز را بگیریم. هرگز کار راحتی نداریم، اما محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم بتوانیم با کسب ۳ امتیاز هواداران را خوشحال کنیم.

نورمحمدی در پایان افزود: شک ندارم هواداران خوب مان در این بازی نیز حامی ما خواهند بود. ما برای شادی این هواداران هر کاری می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آن‌ها و تلاش بازیکنان بتوانیم در روز بازی با نفت عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشیم و ۳ امتیاز را مال خود کنیم.

انتهای پیام/م

شکست پارس جنوبی جم مقابل فولاد خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.