سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری تایباد رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور را کسب نمود

شهردار تایباد گفت:کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور با وجود آب و هوا گرم و خشک منطقه و نیز کمبود آب، از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در شهرداری تایباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد با ارائه گزارشی مختصر از وضعیت موجود شهرداری تایباد، افزود:مرمت و آسفالت تمامی کوچه ها، خیابان‌ها و معابر شهر، حفظ و افزایش سرانه فضای سبز، احداث بوستان‌ها و پارک در مناطق مختلف شهر، همراهی با شهروندان در نحوه پرداخت عوارض و هزینه‌های مربوط به نوسازی و ...؛ جدول کشی و جدول گذاری در قریب به اتفاق کوچه ها، خیابان‌ها را از جمله اقدامات ارزنده شهرداری در چند سال اخیر است.

وی تصریح کرد: با تنظیم تقویم اجرائی در ابتدای سال و انجام به موقع برنامه‌ها و فعالیت ها، توانستیم رضایتمندی شهروندان تایبادی را جلب نمائیم که این مهم برای ما بسیار ارزشمند و قابل قبول است.

شهردار تایباد گفت: با سعی و تلاش واحد عمران و آسفالت شهرداری تایباد، عملیات زیرسازی و آسفالت جاده کمربندی ضلع شرق شهر تایباد پایان پذیرفت و آماده بهره برداری گردید.

سیدالحسینی افزود:کمربندی ضلع شرق شهر تایباد به عنوان جاده ترانزیتی محسوب می‌شود که باعث می‌شود ماشین‌های سنگین اعم از کامیون، تریلی و ... از داخل شهر عبور نکنند و جهت رفتن به گمرک دوغارون واقع در مرز تایباد و افغانستان، از این جاده عبور نمایند.

وی تصریح کرد:این جاده که میدان امام رضا (ع) را از مسیر دانشگاه آزاد و جاده پشت مزار شهدا و صدا و سیما به میدان پیر هرات وصل می‌نماید به طول ۱۶۰۰ متر می‌باشد.

انتهای پیام//ز. ج
 

موفقیت شهداری تایباد در جلب رضایتمندی شهروندان تایبادی

برچسب ها: شهرداری ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.