سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۱۷ بنای غیرمجاز در بابل

۱۷ فقره احکام قلع و قمع بنای غیر مجاز در بابل اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: در راستای اقدامات حقوقی و قضایی و به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی، تیر ماه امسال، ۱۷ مورد احکام تخریب بنای غیر مجاز در پنج هزار و ۲۷۷ متر مربع از اراضی زراعی و باغی شهرستان بابل به مرحله اجراء در آمد.

وی احکام صادره از محاکم قضایی له این مدیریت را هشت مورد به مساحت یک هزار و ۱۳۶ متر مربع و علیه را ۴ مورد به مساحت پنج هزار و ۲۵۴ متر مربع عنوان کرد.

طاهری در باره واگذاری اراضی با هدف توسعه فعالیت‌ های اقتصادی جامعه گفت: ۱۲۰ مورد نظارت بر طرح‌ های واگذاری اراضی به مساحت ۵۲۵ هزار و ۵۳۴ متر مربع در این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل تعداد مجوز‌های صادره از کمیسیون تبصره یک و چهار ماده یک را پنج مورد به مساحت هشت هزار و ۳۴۴ مترمربع اعلام کرد و افزود: ۷۴ مورد پاسخ به استعلام نقل و انتقالات اراضی و شناسایی چهار مورد اراضی بایر به مساحت چهار هزار و ۶۵۰ متر مربع و برگشت آن به چرخه تولید را از جمله عملکرد این مدییت برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در تیر ماه  امسال برشمرد.

انتهای پیام/ م

ساخت و ساز غیر مجاز بابل زیر ذره بین ماموران جهاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.