سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مقام نایب قهرمانی تیم تنیس دختران نونهال مهابادی

دختران نونهال مهابادی در مسابقات کشوری به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: تیم دختران نونهال مهابادی که به عنوان نماینده آذربایجانغربی در مسابقات قهرمانی تنیس روز میز کشور شرکت کرده بود، به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

مصطفی پور ادامه داد: در این مسابقات استان همدان مقام اول را کسب کرد، همچنین تیم‌های اصفهان و قزوین به طور مشترک سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم مهاباد در این مسابقات توانست در مقابل تیم‌های آذربایجان شرقی، گلستان، تهران، زنجان و قزوین مقام پیروزی را کسب کند افزود: در دیدار نهایی با باخت مقابل استان همدان نتیجه را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد تصریح کرد: کمند پهنایی، نونهال مهابادی در مسابقات قهرمانی "هوپس" و در رده سنی ۱۱ سال که به میزبانی اصفهان برگزار شد، به جمع هشت نفر نهایی راه پیدا کرد و به اردوی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشور دعوت شد.

مصطفی پور در ادامه افزود: اعضای تیم تنیس روی میز دختران مهاباد که به نمایندگی از آذربایجانغربی در این مسابقات حضور داشت متشکل از کمند پهنایی، پروا فتحی، آنیتا رحیمی و هانا کریم زاده بود.


انتهای پیام / س خ

کسب مقام قهرمانی دختران مهابادی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.