سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بهره‌وری موقوفات بوشهر:

اطلاعات ۶ هزار رقبه موقوفات در استان بوشهر ثبت می‌شود

رئیس اداره بهره وری موقوفات وبقاع متبرکه استان بوشهر گفت: اطلاعات بیش از ۶ هزار رقبه موقوفات در استان بوشهر ویرایش و ثبت می‌شود.

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان   ، حسین غلامی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین طرح ویرایش اطلاعات رقبات موقوفات در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور بیان کرد: این طرح یکی از اولویت‌های سالانه سازمان اوقاف در سند راهبردی مصوب است.

وی اضافه کرد: بهره برداری و برخورداری از اطلاعات و آمار صحیح در راستای مدیریت و ارتقای بهره وری موقوفات و اماکن متبرکه کشور را می‌توان به عنوان مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

غلامی ادامه داد: اطلاعات پایه رقبات موقوفات منفعتی، انتفاعی، اشتراک التولیه و اماکن متبرکه در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات کشور بارگذاری شده است. اما صحت این اطلاعات و آمار باید به تائید مرحله چهار در سطح استان رسیده و بعد در دو مرحله هم در سطح سازمان اوقاف به تائید نهایی برسد.

رئیس اداره بهره وری موقوفات وبقاع اوقاف استان بوشهر بیان کرد: همچنین در این طرح می‌بایست اطلاعات پایه رقبات جدید در سامانه جامع وارد و ثبت شود و اطلاعات رقباتی که قبلا ثبت شده نیز تصحیح، پالایش، تکمیل شده و به تائید نهایی برسد.

وی تصریح کرد: براساس این طرح اداره کل و شهرستان‌ها می‌بایست اطلاعات پایه رقبات منفعتی به تعداد سه هزار و ۳۲۴ رقبه و رقبات انتفاعی شامل مساجد و حسینیه‌ها به تعداد ۲ هزار و ۳۹۸ رقبه و رقبات بقاع متبرکه ۴۷۷ رقبه جمعا ۶ هزار و ۱۹۹ رقبه موقوفات را در سامانه ویرایش، تکمیل و به تائید برسانند.

غلامی افزود: بر اساس زمانبندی یک ماهه اعلام شده از سوی سازمان، تا ۱۵ مردادماه این طرح ملی به پایان می‌رسد که با انجام این ویرایش و اصلاح اطلاعات رقبات اسناد اجاره مستاجرین به صورت کامل و دقیق ثبت می‌شود.

 

انتهای پیام/ف

ثبت اطلاعات ۶ هزار رقبه موقوفات در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.