سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه ثبت حوادث در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از راه اندازی سامانه ثبت حوادث خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیل فضل وزیری گفت: ضرورت راه اندازی سامانه ثبت وقایع و حوادث امداد و نجات سازمان آتش نشانی برای ساماندهی و مدیریت حوادث اضطراری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی بیان کرد: در راستای امدادرسانی به موقع و سریع و به حداقل رساندن زمان و همچنین مسیریابی ایستگاه‌های آتش نشانی و نقاطی که در آن‌ها حادثه رخ داده نصب سامانه ثبت حوادث در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، از نصب و راه اندازی سامانه ثبت حوادث و وقایع در سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج خبر داد و بیان کرد: این سامانه متشکل از قسمت‌های ثبت اطلاعات مربوط به حوادث، سیستم مکان نما و مسیریاب با قابلیت ثبت اطلاعات مربوط به خدمات و دریافت گزارشات آماری مورد نیاز از اطلاعات سیستم را دارد.
فضل وزیری افزود: هدف از نصب و راه اندازی سامانه ثبت حوادث امداد و نجات تهیه آمار دقیق در راستای آسیب شناسی و برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح پیشگیری و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن است.
وی ادامه داد: در این سامانه جزییات حادثه از لحظه تماس تا پایان عملیات ثبت شده و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به دسترسی آزاد و آسان به اطلاعات، گزارش گیری سریع از حوادث به تفکیک ایستگاه ها، نیرو، مکان‌ها و ... اشاره کرد.
رئیس سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: تهیه گزارش عملکرد به صورت هفتگی، ماهیانه، فصلی و سالانه از دیگر خصوصیات سامانه ثبت حوادث است.
وی در نهایت ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این سامانه بتوانیم اشتباهات فردی و آماری را به حداقل رسانده و با به دست آوردن داده‌های آماری موثر از هرگونه خطا و اشتباه در مسیر جلوگیری به عمل آمده و حضور در محل حادثه را به حداقل زمان ممکن برسانیم.
انتهای پیام/م

سامانه ثبت حوادث در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج

برچسب ها: حوادث ، امدادرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.