سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در تذکر شفاهی:

امضای طرح سوال از رئیس جمهور از حدنصاب پایین نیامده است/بانک‌ها دشمن اصلی حمایت از کالای ایرانی شدند

نماینده مردم ورامین گفت: امروز بانک‌ها دشمن اصلی حمایت از کالای ایرانی شده‌اند و پایشان را روی گلوی تولیدکنندگان گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 مردادماه) در تذکر شفاهی با اشاره به عدم اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور گفت: سوال از رئیس جمهور با 191 امضاء تحویل هیئت رئیسه شده، اما با شگرد بدی به امضاکنندگان می‌گویند امضای سوال از حدنصاب پایین آمده، بنابراین شما هم انصراف دهید.

وی خطاب به نمایندگان افزود: امضای طرح سوال از رئیس جمهور از حدنصاب پایین نیامده است و همکاران در جریان باشند.

نماینده مردم ورامین همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل پروژه مترو تهران به ورامین، قرچک و پیشوا تذکر داده، بیان کرد: مطابق صورت جلسه‌ای که از سوی وزیر راه و استاندار تهران امضاء شده، باید سال 95 این پروژه پایان می‌یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در طول شبانه‌روز 120 هزار سفر با ماشین از ورامین به تهران صورت می‌گیرد، این پروژه می تواند کمک زیادی به مردم و کاهش آلودگی کند.

نقوی‌حسینی با اشاره به پرداخت پول گندمکاران از سوی دولت گفت: از دولت درخواست می‌کنیم که پول گندمکاران را هرچه سریعتر پرداخت کند و کار به جایی نرسد که مجلس تذکرات مکرر دهد. گندمکاران کار خود را تحویل دادند، لذا دولت باید هرچه سریعتر به این مهم اقدام کنند.

وی ادامه داد: بانک‌ها باید با تولیدکنندگان داخلی همکاری کنند، امروز بانک‌ها خودشان دشمن اصلی حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی شده‌اند و پایشان را روی گلوی تولیدکنندگان گذاشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد: آقای رحمانی‌فضلی! انتصابات در وزارت کشور باید بر محور خدمت به مردم انجام شود و اگر فرماندار و استاندار جابجا می‌شوند، باید با هدف رضایتمندی و خدمت به مردم انجام شود، نه بر محور سیاست‌های جناحی و گروهی، چرا که به نفع کشور نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
همه باید از کالای ایرانی حمایت کنند