سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکاران مدال آور هندی در بازی های آسیایی ثروتمند می شوند

مربی گرجستانی الاصل باجرانگ هندی گفت: این کشتی گیر هندی با کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا یک مرد ثروتمند می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امزاروس بینیتیدیس کشتی گیر سابق گرجستانی الاصل یونان که به تازگی مربی اختصاصی باجرانگ هندی شده است در این زمینه گفت: با دعوت باجرانگ هندی به عنوان مربی اختصاصی وی فعالیت می کنم.

وی ادامه داد: در هند سازمان غیر دولتی Quest بهترین ورزشکاران در هشت ورزش المپیکی را تحت حمایت قرار می دهد. این سازمان حقوق من را می دهد و ورزشکاران را از نظر مالی تأمین می کند.

بینیتیدیس تصریح کرد: تمرینات ما در پایگاه ورزشی در نزدیکی شهر دهلی نو دنبال می شود و قرار است در اردوی تدارکاتی لهستان و داغستان شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کشتی در میان مردم هند محبوب است اظهار داشت: قهرمانان کشتی در هند محدود هستند و در حال حاضر در حال آموزش برای بازگشت به دوران خوب گذشته هستند.

این مربی گرجستانی الاصل با بیان اینکه هنرمندان و ورزشکاران وضعیت مالی خوبی در هند دارند گفت: ورزشکاران با کسب مدال در یک سری رویدادهای خاص به یک میلیونر تبدیل می شوند و باجرانگ در صورت موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا به یک مرد ثروتمند تبدیل می شود و کشور هند برای مدال بازی های المپیک کشورهای مشترک المنافع و بازی های آسیایی جوایز خوبی به ورزشکاران خود می دهد.

وی در پایان گفت: وظیفه اصلی من این است که باجرانگ را برای بازی های 2020 توکیو آماده کنم.


بیشتر بخوانید:

تیم پادشاهان پنجاب قهرمان لیگ هند شد

مجوز uww برای حضور کشتی گیران در لیگ های هند و لهستان


انتهای پیام/

حمایت مسئولان هندی از ورزشکاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.