سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 7 فقره انواع سرقت در خرمدره

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره ازاجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۷ فقره انواع سرقت و دستگیری ۳ سارق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره سرهنگ عباس حسنی  با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و حاکمیت امنیت پایدار در جامعه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را طی هفته گذشته و با بهره گیری حداکثری از امکانات اجرا کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر سارق در این مدت از کشف ۷ فقره انواع سرقت خبر داد و افزود: همراهی و همگانی مردم در حوزه امنیت اجتماعی راهبردی مطمئن و اثر بخش در پیشگیری از سرقت است.

سرهنگ حسنی مبارزه با قاچاقچیان سوخت و کالا را نیز یکی دیگر از ماموریت‌های پلیس در راستای حمایت از تولید و اقتصاد ملی دانست و تصریح کرد: در این مدت با تلاش ماموران و کنترل محور‌های مواصلاتی مقدار ۱۶۰ دست کت شلوار و چهار دستگاه کولر گازی و هزارو ۱۳۲ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در خاتمه با تأکید بر اینکه پایبندی به قوانین و مقررات سد محکمی در برابر آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص رفتار‌های مجرمانه است.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری 3 سارق در خرمدره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.