سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت دانش‌آموزان همدانی برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 3 هزار و 770 دانش‌آموز استان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان ورودی پایه هفتم به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به شرکت 3 هزار و 770 دانش‌آموز استان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم اشاره کرد و افزود: از این تعداد 2 هزار و 49 نفر پسر و یک‌هزار و 721 نفر دختر بودند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در 21 حوزه امتحانی و در 12 شهرستان و منطقه برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این آزمون شناسایی و پذیرش دانش‌آموزان دارای استعدادهای برتر برای ادامه تحصیل در پایه‌های هفتم دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 2 عامل خانواده و مدرسه مهمترین عواملی هستنند که می‌توانند تحقق استعدادهای عمومی کودکان و نوجوانان را ممکن سازند، گفت: فعلیت یافتن استعدادهای عمومی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی ضروری است.

پورداوود با بیان اینکه از دیگر افرادی که قادرند استعدادهای دانش‌آموزان را کشف کنند و پرورش دهند مدیران، معاونان، مربیان، معلمان و مشاوران مدارس هستند، ادامه داد: همکاران فرآیند تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان زمینه را برای بروز استعدادهای عمومی و اختصاصی آنان فراهم می‌سازند.

انتهای پیام/ب

رقابت بیش از3 هزار دانش آموزدر آزمون استعداد های درخشان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.