سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شطرنج باز جیرفتی بر سکوی سوم آسیا

مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا که از دیروز در بخش سریع به میزبانی همدان آغاز شد، با کسب مقام سوم انفرادی استاد بزرگ پوریا درینی، شطرنج باز جیرفتی همراه بود.

استاد بزرگ پوریا درینی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا 2018 با حضور ۱۲ تیم هند، چین، ویتنام، قراقستان، ایران سبز، قرمز و سفید، بنگلادش، ازبکستان، عراق، لبنان و عمان در گروه آقایان و ۸ تیم چین، هند، ایران سبز، قرمز و سفید، قزاقستان، ازبکستان و ویتنام در گروه بانوان در سه بخش سریع، کلاسیک و بلیتس از 4 مرداد جاری به میزبانی همدان آغاز شده است و تا 13 همین ماه ادامه دارد.
این شطرنج باز جیرفتی افزود: بخش سریع مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی کشورمان و شهر همدان آغاز شد که برای این بخش از این رویداد، کنترل زمان 15 دقیقه به علاوه 10 ثانیه در نظر گرفته شده بود.

درینی تصریح کرد: در پایان هفت دور رقابت، تیم ایران (سبز) با ترکیب "پرهام مقصودلو"، "پویا ایدنی"، "سید محمد امین طباطبایی"، "علیرضا فیروزجا" و "مسعود مصدق پور" با 6 یپروزی و یک شکست موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم های "چین" و "هند" نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه این بخش با عنوان سومی تیم بانوان کشورمان هم همراه بود، یادآور شد: در پایان هفت دور رقابت تیم ایران (سبز) با ترکیب "سارا سادات خادم الشریعه"، "میترا حجازی پور" ، "مبینا علی نسب"، "آناهیتا زاهدی فر" و "وصال حامدی نیا" پس از تیم های "چین" و "هند" در جایگاه سوم قرار گرفت.

درینی به موفقیت خود در رقابت این بخش اشاره کرد و گفت: در قسمت انفرادی، بخش سریع این رقابت ها نیز، بنده (پوریا درینی) که در قالب تیم قرمز این مسابقات حضور یافتم، موفق به کسب مقام برنز شدم.

وی با بیان اینکه امروز بخش کلاسیک رقابت ها شروع شد، افزود: روز آخر هم مربوط به رقابت بخش بلیتس است.

مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا 2018، 4 تا 13 مرداد جاری به میزبانی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

درخشش شطرنج باز جیرفتی در رقابت های آسیایی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.