سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان در مراکز فنی و حرفه‌ای برای اشتغال مهارت افزایی شوند

امام جمعه دیر گفت: جوانان جویای کار شهرستان دیر برای اشتغال در تاسیسات عظیم منطقه مهارت‌افزایی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح شنبه در نشست شورای ادارای شهرستان دیر اظهار داشت: استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت‌های موجود در جامعه، توسط دولت، باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، بیان کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی و قرارگاه ایمان هر شهر است و نقش آن در تقویت بنیه اعتقادی جامعه، بصیرت افزایی، تقویت وحدت و انسجام ملی، روشن کردن چهره واقعی دشمن، بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خدمات دولت‌های مختلف و تجلیل از ایثارگران نقشی تاثیر گذار بوده است.

حسینی افزود: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، وارد کردن فشار‌های اقتصادی، تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی و ناکارامد نشان دادن دستاورد‌های نظام، سعی دارند با دامن زدن به مساعل و مشکلات موجود در جامعه مردم را در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

وی با تاکید بر با شکوه برگزار کردن هفته دولت به منظور تجلیل از دستاورد‌های نظام اسلامی، گفت: با توجه به شرایط کنونی و موقعیت حساس جمهوری اسلامی ایران در منطقه، دولت مردان با استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت‌های موجود در جامعه و نشان دادن عملکرد دستگا‌های خود به مردم، روحیه امید و خودباوری را در جامعه گسترش دهند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اتحاد همه جریان‌های سیاسی کشور با یکدیگر به منظور خنثی کردن همه توطئه‌ای دشمن، اظهار داشت: امروز بیش از همیشه به اتحاد ملی، محوریت دولت و حمایت قوا و نهاد‌های حاکمیتی نیازمندیم، زیرا تجربه نشان داده است که بزرگترین مسائل و مشکلات در فضای اعتماد عمومی و امید به آینده قابل حل است.

حسینی گفت: جوانان جویای کار می‌بایست با حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم، خود را برای حضور در تاسیسات عظیم منطقه آماده سازند.

در پایان از خدمات ۲۶ ساله امام جمعه دیر، از سوی فرمانداری و ادارات شهرستان دیر تجلیل شد.

انتهای پیام/م

جوانان جویای کار شهرستان دیر برای اشتغال مهارت‌افزایی شوند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.