سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی لرستان

استاندار لرستان از کاهش ۶۴ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با موضوع طرح ها و طرح‌های بروجرد از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدآبسرده بروجرد خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل منابع توازن اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برای این سد از محل اعتبارات عمومی و مشارکت، اعتبار پیش بینی شده است، بیان داشت: در مجموع اعتبار این سد به ۴۴ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در شرایط وضع خراب اعتبار طرح های عمرانی، اعتبار این طرح سه برابر شد، گفت: بنابراین آب منطقه‌ای باید در تسریع در عملیات اجرایی این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

خادمی با تاکید بر ضرورت پیگیری اخذ ماده ۵۶ این سد و بحث فروش آب شرب آن، عنوان کرد: باید در قالب این ماده، یک شریک قوی برای اجرای سد بگیریم تا از محل فروش آب آن درآمد داشته باشیم.

وی  با بیان اینکه بخشی از اعتبارات عمرانی لرستان کم شده و برای حوزه اشتغال تحت عنوان کمک‌های فنی و اعتباری اختصاص داده اند، گفت: ۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی کم کرده اند تا به بانک‌ها سود برای تسهیلات بدهیم .

انتهای پیام/م

۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی لرستان کاهش پیدا کرد

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.