سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه جاده قزوین، الموت، کلاچای تعطیل نشده است

استاندار قزوین گفت: طرح جاده قزوین، الموت، کلاچای تعطیل نشده است بلکه اجرای آن فعلا متوقف شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ زاهدی استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه افزود: علت توقف این طرح مربوط به حوزه محیط زیست گیلان می‌شود که در حال حاضر در حال بررسی است.

زاهدی اضافه کرد: مدیران باید جسارت داشته باشند و هرجا که مصلحت مردم است با درایت و شجاعت وارد شودند.

استاندار در ادامه با اشاره به موضوع تبلیغات گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلفند یک درصد از اعتبارات خود را به صدا و سیما برای پخش برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگ سازی دستگاه خود هزینه کنند.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید پروزه‌ها را برای سرما یه گذار جذاب کنند تا طرح‌ها توجیه اقتصادی داشته باشند.

استاندار در ادامه گفت: اگر دستگاهی تا پایان سال، توان جذب اعتبارات را نداشته باشد بلافاصله اعتبارات دستگاه‌ها جابجا خواهد شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه به مشکلات و کمبود اعتبارات اشاره کرد و خواستار همراهی و همانگی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای ارائه خدمات به مردم شد.

محمدی با اشاره به وجود  ۶۵ هزار پروزه نیمه تمام در کشور گفت: اگر اعتبارات هر ساله به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کنند ۱۶ سال زمان نیاز است تا این طرح‌ها تکمیل شوند.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین هم در این جلسه گفت: طبق تبصره ۱۹، دستگاه‌های اجرایی باید برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، ۳۰ درصد از آن‌ها را به بخش خصوصی یا عمومی واگذار کنند.

یاری اضافه کرد: استان قزوین جزو سه استان برتر کشور در بخش واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی یا عمومی است.

یاری رییس سازمان برنامه و بودجه استان اعتبارات سال گذشته استان را ۱۱۸ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان اعتبار ۹۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.