سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست جدید اداره کل راهداری استان همدان؛

خط قرمز اصلی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، خادمی مردم است

سرپرست جدید اداره کل راهداری استان همدان گفت؛ خط قرمز اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خدمتگذاری به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ‌مصطفی پناهنده، سرپرست جدید اداره کل راهداری استان همدان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم توفیق بزرگی است، اظهار داشت: اولویت اصلی در این اداره کل، تکریم ارباب رجوع و ادا کردن حق مطلب برای مردم است.

وی افزود: باید همواره با روی گشاده و با تواضع پذیرای مردم باشیم که در غیر این صورت از خط قرمز اصلی نظام عبور کرده ایم.

پناهنده بر خرد جمعی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تأکید و تصریح کرد: لازم است با رعایت قوانین و مقررات و با ایجاد همدلی و همفکری، سیاست ها و اهداف سازمان را جامه عمل بپوشانیم.

سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه با ابراز خرسندی از تفکر بومی گرایی مدیر در این اداره کل یادآور شد: خوشبختانه پرورش مدیر بومی در این مجموعه شکل گرفته و باید با این تفکر و با هدف توانمندی استان جلو رفت.

مصطفی پناهنده، راهداری و حمل و نقل را لازم و ملزوم یگدیگر عنوان و خاطرنشان کرد: در بخش بهره وری حمل و نقل، موضوع اقتصادی کردن حمل و نقل، افزایش ایمنی و نگهداری ابنیه راه ها مواردی است که باید به آن توجه کرد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان و معاونان و کارکنان این اداره کل برگزار شد، مصطفی پناهنده به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان معرفی و از خدمات دو ساله محمد رودباری مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

خدمت به مردم خط قرمز راهداری استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.