سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین‌های جشنواره ملی گرافیک رضوی معرفی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی به میزبانی سیستان و بلوچستان امروز با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره به کار خوئپایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: برای چهارمین بار افتخار برگزاری جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در این استان را داشتیم.

وی افزود: با وجود اینکه امسال ۲ موضوع از جشنواره هنر‌های گرافیکی رضوی کم شد ۸۰۰ اثر در قالب ۲ بخش آرم و نشانه و پوستر به دبیرخانه جشنواره رسید و توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امسال در مقایسه با سال گذشته سطح کیفی آثار ارسالی به جشنواره ملی گرافیک رضوی افزایش یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از میان برگزیدگان این جشنواره ۲ نفر از هنرمندان استان موفق به کسب رتبه اول و دوم در بخش آرم و نشانه شدند.

مسگرانی اظهار داشت: اثر یک نفر دیگر از هنرمندان سیستان و بلوچستان نیز در این بخش شایسته تقدیر اعلام شد.

به گفته وی در مجموع در هر ۲ بخش ۶ اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی همچنین در رابطه با آثار برگزیده از سیستان و بلوچستان در دیگر برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بیان کرد: ۲ گروه نمایشی از این استان در جشنواره تئاتر رضوی و همچنین گروه موسیقی تفتان نیز در جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی برگزیده شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال آثار برگزیده پوستر در بخش محیطی از طریق نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر زاهدان اکران عمومی شد تا در دهه کرامت حال و هوای شهر رضوی شود.

مسگرانی ادامه داد: آثار برگزیده چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت بالای تشکل‌ها و نهاد‌های مردمی در دهه کرامت گفت: ایجاد ستاد مردمی جشن‌های دهه کرامت، برگزاری جشنواره شعر رضوی در هشت شهرستان و حضور هنرمندان استان در رویداد‌های مختلف جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از دیگر اقدامات انجام شده در دهه کرامت است.

انتهای پیام/گ

معرفی برترین های جشنواره رضوی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.