سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارتباط با آمریکا منجی حل مشکلات اقتصادی ایران نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تلاش اصلاح‌طلبان برای پیوند زدن گرانی‌ کالاها با مذاکره مجدد با آمریکا  را کلاه سیاسی سر اقتصاد کشور دانست و گفت: همه کارشناسان به سوءمدیریت در اقتصاد کشور معتقد هستند و مشکلات اقتصادی را ناشی از سوء مدیریت  می‌دانند.


حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تلاش اصلاح‌طلبان پیوند زدن گرانی‌ کالاها با مذاکره مجدد با آمریکا را کلاه سیاسی بر سر اقتصاد کشور گذاشتن دانست و گفت: در شرایطی که همه کارشناسان به سوءمدیریت در اقتصاد کشور اشاره می‌کنند و مشکلات را ناشی از مدیریت نادرست می‌دانند، این اظهارات معنایی ندارد.

وی ادامه داد: برخی در داخل کشور این مساله را مطرح می‌کنند که آمریکایی‌ها برای ارتباط گرفتن با ایران و تداوم مذاکره دست به دامن عناصر غرب‌گرا در داخل کشور شدند تا با تئوری پردازی و تئوری سازی در داخل کشور، افکار عمومی جامعه را منحرف کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ارتباط با آمریکا منجی حل مشکلات اقتصادی ایران نیست، تصریح کرد: تاکنون آمریکا این بلاها را به سر کشورهای متعددی در جهان آورده که با مسلط شدن به آن کشورها مشکلات فراوانی را برای آنها ایجاد کرده است.

ترقی  خاطرنشان کرد: ملت ایران با هوشیاری خودشان و تدبیر و دقتی که رهبری دارد اجازه نخواهند داد که این پروژه ها و تئوری ها در داخل کشور جایی برای مطرح کردن پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به ناامیدی اصلاح‌طلبان از عملکرد دولت و کم کردن هزینه حمایتشان از آقای روحانی گفت: همیشه اصلاح‌طلب‌ها در این چند دوره‌ای که به قدرت رسیدند و هر وقت در اداره کشور عاجز می‌شوند؛ ضعف خود را به گردن نظام و رهبری می‌اندازند.

وی افزود: آن‌ها نشان دادند که وقتی توان مدیریت درست کشور را ندارند و کشور دچار مشکلات و معضلات بسیاری شد؛ به دنبال مقصر بگردند و تقصیرات را به گردن دولت قبلی اندازند که با از این قبیل شعار‌های نخ نما، خودشان را در جامعه مطرح کنند.

ترقی در خصوص مدیریت نادرست اصلاح‌طلبان تصریح کرد: همیشه سبک روش مدیریتی‌ آنان در قدرت به همین طور بوده است و ادعا می‌کنند که اختیار کافی برای مدیریت صحیح نداشته‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد انتقاد جریان سیاسی اصلاحات از مجلس نسبت به استیضاح وزرا تاکید کرد: اکنون از ترس اینکه موقعیتشان را در انتخابات آینده از دست می‌دهند و دیگر مردم هیچ امیدی و اعتمادی به این‌ها نداشته باشند که دوباره به قدرت برگردند؛ نمی‌خواهند پاسخگوی عملکرد و ناکارآمدی خودشان در دوران فعلی باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علت اصلی این کار آنان ترس از انزوای سیاسی آینده است که مسئولیت را نمی‌پذیرند و نمی‌خواهند؛ اعتراف کنند که مشکلات به وجود آمده در کشور ناشی از سوءمدیریت آن‌ها است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۳:۳۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
کمر مردم خم شده از تورم و گرانی .
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
ای خدا چرا و چرا هیچ رسیدگی ونظارت بر روی گرانی و قیمت ها نمی کنند ؟