سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار و شهدای عملیات مرصاد

یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار و شهدای عملیات مرصاد همزمان با سالروز عملیات مرصاد با مدیحه سرایی حاج میثم مطیعی در محل مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه شهدا هفت ویژگی مهم داشتند که به این جایگاه رفیع رسیدند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با این ستارگان می‌توان راه را پیدا کرد و این شهدا تنها برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

حجت الاسلام هادی حسین پور افزود: شهدا همانند ما انسان‌ها بودند، ولی با انتخابی درست به این مقام رفیع و بزرگ رسیدند و ما هم با الگو برداری از مسیر و راه شهدا باید انتخاب درست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما هم همانند شهدا سرگرم انتخاب‌های روزانه هستیم، ادامه داد: امام زمان (عج) نیز پس از ظهور کسانی را که در زندگی خود انتخاب‌های درست داشته اند، را جزء یاران خود انتخاب می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافعان اهل بیت (ع) در زندگی خود انتخاب درست کرده اند.

حسین پور مجلس یادواره شهدا را بهترین کلاس برای آموختن درس زندگی دانست و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های شهدا ترجیح رضای خدا به غیر از خدا بود و شهدا انتخاب‌های خود را آگاهانه، با بصیرت و بدون هیچگونه احساساتی انجام می‌دادند.

گفتنی است؛ شهیدان مرتضی دامرودی، مهدی بیدی، احمد جلالی نسب، حسنعلی شمس آبادی، راه چمنی و مهدی موحد نیا از شهدای مدافع حرم سبزوار هستند که جبهه‌های دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خود را تقدیم کردند.
 
انتهای پیام//ا.س
برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.