سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار سیاسی جدید نتانیاهو درباره حل بحران غزه!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه امنیتی روز گذشته این رژیم از وجود ابتکار سیاسی جدید درباره حل بحران نوار غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، شبکه 10 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه امنیتی دیروز گفته است ابتکار سیاسی درباره نوار غزه چشم‌انداز روشنی دارد (!).

بر اساس گزارش شبکه 10 تلویزیون اسرائیل، این ابتکار سیاسی که نتانیاهو در جلسه پشت درهای بسته کابینه امنیتی از آن یاد کرد به مرحله پیشرفته‌ای از گفتگوها که میان سازمان ملل، مصر، اسرائیل، تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس برگزار می شود، رسیده است.

شبکه 10 تلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی حاضر در این گفتگوها که نام آن را ذکر نکرد، افزود مصر و سازمان ملل فشارهای شدیدی را بر همه طرف ها درباره دستیابی به توافق درباره غزه وارد می کنند.

این منبع سیاسی ناشناس ارائه چنین ابتکار سیاسی درباره نوار غزه را بی‌سابقه دانست، اما اعلام کرد هنوز زود است درباره موفقیت و یا شکست آن سخنی گفته شود.

در همین حال یکی از وزیران کابینه اسرائیل که خواست نامش فاش نشود به شبکه 10 تلویزیون گفت اسرائیل برای تقویت هر گونه تحرک و اقدام انسانی در نوار غزه آماده می‌باشد به طوری که فرصتی برای پیشبرد امور در آینده نزدیک فراهم است.

وزیر ناشناس اسرائیلی با اشاره به موافقت اولیه و اصولی اسرائیل برای حمایت از این تحرک انسانی درباره نوارغزه، تاکید کرد پیش‌بینی می شود نتانیاهو جزئیات ابتکار سیاسی را در نشست کابینه مطرح خواهد کرد تا اعضای دولت موافقت خود را با آن اعلام کنند.

بر اساس گزارش شبکه 10 تلویزیون اسرائیل، ابتکار سیاسی جدید شامل بازسازی نوار غزه، بازگشت تشکیلات خودگردان به این منطقه و رسیدن به یک آتش‌بس کامل است ولی به جزئیات بیشتری درباره آن اشاره نکرد.

انتهای پیام/

راه حل صهیونیست‌ها برای حل بحران در نوار غزه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.