سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ‍ مسابقات بومی محلی دربخش بوژگان تربت جام

برترین‌های مرحله نهایی بازی‌های بومی ومحلی بخش بوژگان در بخش نونهالان پسرو دختر سنین ۱۰ تا ۱۴ سال شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس هیات ورزش روستایی وبازی‌های بومی محلی بخش بوژگان گفت: مسابقات درقالب جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای دولت اباد برگزار شد.

سعید کبودانی افزود: این مسابقات دررشته‌های مختلف برگزار شد که درپایان در رده نونهالان پسر ودررشته هفت سنگ انفرادی صدرا کبودانی از ملک اباد با زمان ۳/۴۷ ثانیه و عرفان ایوبی از خلیلی بازمان ۵/۷۲ ثانیه و اسداله رحمتی از خلیلی با زمان ۷/۸۷ ثانیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

وی گفت: صدرا کبودانی به عنوان نماینده بخش در هفت سنگ پسران به مسابقات مرحله اول استانی راه یافت ودررشته دال پلان ابوالفضل حاجی احمدی از دولت اباد و محمد ایوبی و سیف اله ایوبی هردو از خلیلی مقام‌های اول تا سوم را کسب و ابوالفضل حاجی احمدی به عنوان نماینده بخش به استان راه یافت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی افزود: در رشته پلخمون صدرا کبودانی از ملک اباد و یاسین دشتبانی از دولت اباد و ایمان ایوبی از خلیلی مقام‌های اول تا سوم را کسب و یاسین دشتبانی به عنوان نماینده بخش به مسابقات استانی راه یافت.

کبودانی گفت: در رده دختران رشته هفت سنگ زهرا چمنراد از دولت اباد و طهورا تیموک از جهان اباد و مهیا حلیمی از دولت اباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب و مهیا حلیمی به مسابقات مرحله استان راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: در رشته کلاس کلاس یا لی لی مهیلا تیموری از ملک اباد و طهورا تیموک از جهان اباد و حنانه شامی از دولت اباد به ترتیب؛ مقام‌های اول تاسوم را کسب و حنانه شامی به مسابقات استان راه یافت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: دررشته یه قل دوقل نیز مهیلا تیموری از ملک اباد و سارینا کبودانی از ملک اباد و مدینه بوستانی فر از خلیلی مقام‌های اول تا سوم را کسب و مهیلا تیموری به مسابقات استان راه یافت.

انتهای پیام // ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.