سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات قرآن مدارس استعدادهای درخشان استان کرمانشاه

مسابقات قرآن مدارس استعدادهای درخشان استان در دبیرستان فرزانگان شهر کرمانشاه برگزار شد.

مرادی رییس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت: بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در مرحله استانی (میانی) در سال تحصیلی 97 - 96 با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر منتخب دوره متوسطه اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان برگزار شد .

وی گفت : به منظور توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستورات قرآن کریم و اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی و تقویت فضای معنوی و قرآنی در بین دانش‌آموزان این مدارس این مسابقات برگزار شد.

مرادی افزود : این مسابقه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله استانی کار خود را به پایان رساند و برگزیده‌گان رشته‌های حفظ، قرائت و معارف قرآن به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی افزود : در حدود 50 دانش‌آموز در مرحله استانی با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان آنان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

مرادی گفت : مسابقات مرحله نهایی (کشوری) در رشته‌های حفظ، قرائت و معارف قرآن کریم، با حضور دانش‌آموزان منتخب استان‌ها برگزار می‌شود و از نفرات اول تا سوم در هر رشته تقدیر به عمل می‌آید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری مسابقه قرآن استعدادهای درخشان در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.